Nominacje

Cześć, dziś robię posta o nominacjach do Liebster Blog Award 
Zostałam nominowana na dwóch blogach, za co bardzo dziękuje :)

Blogi:
bysylwa.blogspot.com
barbar-scrapbook.blogspot.com

Zacznę od nominacji Sylwii 

1.Jaki jest twój ulubiony przedmiot?
Chyba informatyka :)
2. Jakiej muzyki słuchasz?
Słucham chyba wszystkiego oprócz disco polo, cantry, techno i rapu nie przepadam za tymi gatunkami :)
3. Masz zwierzęta?
Obecnie mam tylko chomika :)
4. Trenujesz coś?
Tak. Tańczę jazz od 3 lat, i jeżdżę konno :)
5. Jesteś rasistą?
Nie. Nienawidzę nietolerancyjnych osób, kolor naszej skóry w żaden sposób nie wpływa na charakter osoby, więc nie rozumiem rasistów 
6. Lubisz śpiewać?
Może i lubię ale z pewnością mi to nie wychodzi xD
7. Od jak dawna masz bloga?
Już niedługo stuknie Rok :)
8. Kto robił ci wygląd bloga?
Sama wszystko robiłam, wyszukiwałam tylko w internecie poradników :D
9. Jakiego koloru masz oczy ?
Niebieskie z odrobiną szarości :)
10. Twój ulubiony sport?
Zdecydowanie taniec :)
11. Ulubiona piosenka?
Chym... chyba Birdy "Skinny love"

Teraz nominacja od Barbar 

1. Co w Twoim życiu zmieniło się od czasu założenia bloga?
Wydaje mi się, że ludzie inaczej na mnie patrzą ( lepiej ), dzięki temu mam większą motywacje do tego co robię, a co za tym idzie robię to lepiej. 
2. Skąd czerpiesz inspirację do tworzenia kolejnych postów?
W tym przypadku są to rzeczy diy, więc jakby zawsze jest to podobny temat ale inspiracją są dla mnie zdjęcia :) 
3. W jakim stopniu wygląd Twojego bloga odzwierciedla Twoją estetykę?
Myślę, że w dużym, Tworząc wygląd ( bo robiłam go sama ) starałam się zachować spójność i robiłam go tak jak mi się podobało :)
4. Czy gdyby ktoś zaproponował Ci całkowitą zmianę wyglądu bloga, zgodziłabyś/zgodziłbyś się?
Jeżeli zmiana była by na dobre to oczywiście, że tak. W końcu dążymy do tego by nasz blog wyglądał jak najlepiej :)
5. Co Twoje otoczenie (znajomi, rodzina) sądzą na temat Twojego blogowania?
Są co do tego pozytywnie nastawieni, zawsze mnie wspierają.
6. Ile czasu spędzasz zwykle na blogosferze?
Sama nie wiem, to zależy czy mam wolną chwile czy nie :)
7. Czy jest coś, czego oczekujesz od swoich czytelników?
Chciała bym aby komentowali posty, wiedziała bym wtedy jakie jest ich zdanie na temat tego co robię.
8. Czy to pierwszy Twój blog? Ile było ich wcześniej? 
Tak, jest to mój pierwszy blog :) Ale obecnie mam jeszcze jeden ( ikaa-blog.blogspot.com )
9. Jak reagujesz na spamerskie komentarze?
Nie przepadam za takim komentarzem bardzo fajne- adres bloga np: wika-blog.blogspot.com, bo czuje się wtedy tak jakby wykorzystana jakbym była miejscem na reklamy, fajnie jeżeli piszecie o swoich blogach lubię je odwiedzać ale czasem jest to takie chamskie narzucanie, wejdź i zobacz.
10. Jakie masz zdanie na temat muzyki odtwarzającej się w tle, po wejściu na czyjegoś bloga?
Sama na początku miałam przez jakiś czas muzykę, ale teraz uważam to za zbędne bo nie każdy lubo to co my, i raczej gdy wchodzę na czyjegoś bloga z muzyką to trochę mnie to zniechęca.
11.  Czy oceniasz aktywność na Twoim blogu jako satysfakcjonującą?
Tak, ponad 30 tysięcy wyświetleń w niecały rok to dla mnie jednak "coś" :)

Bardzo dziękuje wam za nominację 
Ja nominuję  tylko trzy blogi :

Pytania dla was 
1.Co twój blog wniósł do twojego życia ?
2. Jaki jest twój cel ?
3.jaka liczba obserwatorów jest dla ciebie satysfakcjonująca ?
4.Co według ciebie jest najważniejsze w życiu ?
5.Ile miesięcy/ lat  prowadzisz bloga ?
6. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga ?
7.Czy gdyby w twoim życiu zaszła jakaś drastyczna zmiana, usunęła byś bloga ?
8.Co uważasz o współpracach, wiedziałaś o ich istnieniu zanim utworzyłaś bloga ?
9.Czy chciała byś zmienić coś w wyglądzie swojego bloga ?
10. Czy myślałaś kiedyś o usunięciu bloga ? Jeśli tak to dlaczego ?
11. Czy jesteś zadowolona z obecnego stanu bloga ? 


Dziękuje za przeczytanie posta, jutro pojawi się wpis o porządkach przed szkolnych i organizacji na biurku :)

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi na moje pytania. Powodzenia z dalszym blogowaniem ^^
    Dobrego wieczoru ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co :) Ja bardzo dziękuje za nominację :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne odpowiedzi :)
    Dziękuję za nominację na pewno na nią odpowiem :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) Już nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  3. Dzięki za nominację :). Jednak na razie mam dosyć nominacji, więc nie odpowiem na pytania. Mam nadzieję, że się nie obrazisz :).

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne odpowiedzi :*
    obserwacja za obserwacje?
    zapraszam:

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń